Marketingowy bubel?

Przyznam szczerze, że byłem zaszokowany informacjami o fatalnych wynikach sprzedażowych malutkiego Smarta. Idea wydaje się przecież znakomita. Małe gabaryty idealnie nadają się do miasta, są dosłownie stworzone do wciskania się w najmniejsze miejsca parkingowe. Ile razy mieliśmy przecież taki problem – widzimy miejsce, podjeżdżamy i okazuje się, że nasz mały przecież Mitsubishi Colt po prostu się nie mieści. A Smart? On tutaj wjedzie na pewno. To jednak nie przekonuje wielu osób i historia Smarta wydaje się powoli znikać z motoryzacyjnych kart historii. Smart Roadster oraz ForFour przestały być produkowane, dostępny jest jedynie bazowy model ForTwo. Oczywiście Mercedes nie zamierza się tak łatwo poddać i wszedł w kooperację z francuskim producentem Renault. Tym sposobem obaj producencji mają podzielić koszta produkcji i zaprojektować model dzielący tę samą płytę podłogową. Może to pomoże ocalić tę niewątpliwie legendarną już, mimo młodego wieku, markę? Nam wydaje się, że to kolejny zły krok, który potwierdzi tylko teorię, że Smart okazał się wielkim markietingowym bublem Mercedesa.

Leave a Reply

Kwiecień 2018
P W Ś C P S N
« sty    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
Tematyczne
  • Motoryzacja- zainteresowanie młodychMotoryzacja- zainteresowanie młodych
    Większość młodych chłopaków ma jakieś swoje zainteresowania. Większość z nich ma swoje zainteresowania, które są związane właśnie z motoryzacją. Przede wszystkim, gdy młodzi mają takie zainteresowania powinni kształcić się w …
  • Diety sportowcówDiety sportowców
    Niestety, ale żaden sportowiec nie może w pełni pozwolić sobie na jedzenie tego, czego by tylko chciał. Przed tym wszystkim powstrzymuje go specjalna dieta, której po prostu musi on przestrzegać. …
Najnowsze komentarze
    Strony